Bende kullandım protestan ama benim lekelenmem vardı doktor her ihtimale karşı vermişti ve bana demişti ki önemli olan kesenin etrafında kanama olmaması demişti o sende yok için rahat olsun demişti. Gittiğiniz doktor bi açıklama yapmadan mi verdi ilacınızı. Çok geçmiş olsun