Dimpleoguz12 şuan sizinle aynı şeyleri yaşıyorum benim 6. Haftadan beri durmayan kanamam var yatıp dinleneceksin diyor doktorum önlenemeyen düşük olmadığı sürece hastane hastane koşmana gerek yok Progestan al yat diyor. Bende ne yapacağımı bilmiyorum Allah yardımcımız olsun