Dimpleoguz12 Ben fe iki hafta önce aynı bu şikayetle gittim 8+0 dım zaten progestan fitil de kullanıyordum. O akşam hastanede yattım iğne vurdular progestan aldım öğlen eve geldik kanama yoktu ama kahverengiler vardı, 3 günde bir iğne vuruluyorum kahverengiler bi tamamen geçiyor bi yine geliyor, kanama alanım var benimde. Doktorum vücud onları kese büyüdükçe ya dışarı atıcak ya da kendi kendine emilecek diyor. Kafamı rahatlatmak istiyorum artık ama kahverengiler geldikçe şu an rahatlayamıyorum. Sağlıkla alalım bebişlerimizi kucaklarımıza