2Bebek1Anne Cagmer ne zaman südyen taksam sıkı giysem bende dehşet yanıyorum Eve girer girmez çıkarıyorum südyeni vs Ayrıca ılık süt yada sütlü köpüklü felan içiyorum Bide maden suyu çok tüketiyorum bunlar iyi geliyor
2Bebek1Anne Cagmer ayy keşke bende takmasam dicem de benm memeler aldı basını bende ped takıyorum bu arada sütüm gelemye başladı 2. Gebeliğim ve göğüsümün biri kafam la yarışıyor 😂
Cagmer 2Bebek1Anne ahahahhaha ya benim de ilk zamanlar aşırı şişti 30. Haftalardan sonra bi söndü anlamadım 😂
2Bebek1Anne Cagmer miğde yanmasına uyandım yaaa şaka gibi 😃😃😃 sakız arıyorum evde oda kesiyormuş çiğneyerek uyimde saçıma yapışsın 😂😂😂
bbb_mom İlaç olarak gaviscon ve fomodin, onun dışında tüm gün bol naneli vivident ekstra çiğnemek iyi geliyor
Didem18 Cagmer ben çareyi bademde buldum kızlar.. tavsiye ederim. Deneyin. Yemekten önce beş tane fln yiyorum birde yemekten sonra beş tane fln … Çok şükür o yangın olmuyor bayadir… Bende çok fayda etti
yaasemin Cagmer benimde öyleydi özelikle geceleri doktoruma söyledim surup verdi tek rahatlatan surup