Dkblz Tuba2949 gün içinde karnım sertleşiyor ara ara da adet ağrısı gibi karnım da ağrı oluyo bunlar sancı mı ilk doğum olacağı için tam bilemiyorum nasıl olduğunu ama diğer haftalardan farklı bunları yaşıyorum
Tuba2949 Dkblz Evet adet ağrısı gibi olur, ama benim ilk çocuğumda belimden başlayan kasıklarımda devam eden adet sancılarım olmuştu bir kaç gün sonra suyum gelmişti. Bu sancılar düzensizdi tabi.
tazeanneveminigi SultanU benim de kesildi sanki ama dün benim de aynısı oldu. Bir yandan canım çok yandı gözümden resmen yaş geldi bir yandan öyle bir baskı öyle bir hareket ilk defa şahit oldun. Normalde de hareketliydi ama dün ayrı bir hareket durumu vardı. Dedim heralde çıkmak istiyor artık. Normalde bu zamanlarda yavaş yavaş hareketler azalıyor diyorlardı şaşkınlıkla izliyorum oğluşumu. Aynı bedende son zamanlar artık 🤗🤗
TeoMom Der_0 Aşırı yüksek değil ama tam sınırda canım idrarda protein yoksa çok anlamlı deşil bu yükseklik benim erken doğum geçmişim var ama o 20 haftalıkken olmuştu o yüzden ilk doğum gibi bir şey dün izlediğim dizide normal doğum sahnesi vardı nereden izledim dedim yani 🙈
Der_0 TeoMom hahahah niye izledin kız 😂 Evet sınırda ama etkisi çok kötü başımı kaldıramıyorum 🥹🥹bir hafta bekleyeceğiz daha daha artarsa sezaryen galiba
TeoMom Der_0 37 yi doldurmuş oluyorsun canım artık o yüzden erken değil vaktinde doğum olmuş olacak tabi sana etkisi olmaz mı tansiyon beter bir şey ama az kaldı bebeğine kavuşunca o da geçecek bebeğin kilosu nasıl peki
sahin17 35 gün kaldı diyor ama 2 gündür karnım ayağa kalkınca taş gibi oluyor, yürüyüş yapayım diyorum ne mümkün 😕 ara ara gelip giden sancılarımda başladı bakalım hayırlısı.. inşallah doğum sancılarını ayırt edebilirim😂
Der_0 TeoMom eğer yükselirse normal doğum olmayacak canım hep normal istiyordum bakalım kısmet hayırlısı olsun Kilosu 2.500 boy 47 cm 35+6 hafta bu gece 36 oluyor
TeoMom Der_0 Sen de bebek de sağlıklı olun gerisi artık kısmet canım 2.5 kiloyu da geçmiş oluyor o da çok güzel inşallah düşer de tansiyon gönlünden geçtiği gibi olur🙏
Ebru_cekin06 Aydanur24 evet dün hastaneye gittim sancim çıktı ama kasilmam ve acilmam yok doktor yakin dedi takip et evde dedi hayırlısı bekliyorum bugun sancilar birazdaja kasılma gibi🤗
TeoMom Der_0 35+4 oldum canım daha belli değil bebek baş aşağı pozisyonda eğer bir engel yoksa normal doğum tercih edeceğim haftaya vajinal muayene yaparız ona göre konuşuruz dedi doktor
TeoMom Sdnrerl İnşallah dönmüştür canım benimkisi 28den beri pozisyonda eğer bir sıkıntı yoksa doktor onay verirse öncelik normal doğumda tabi sen epeydir gitmemişsin o zaman kontrole ne zaman bir sonraki randevu