TeoMom Der_0 35+4 oldum canım daha belli değil bebek baş aşağı pozisyonda eğer bir engel yoksa normal doğum tercih edeceğim haftaya vajinal muayene yaparız ona göre konuşuruz dedi doktor
TeoMom Sdnrerl İnşallah dönmüştür canım benimkisi 28den beri pozisyonda eğer bir sıkıntı yoksa doktor onay verirse öncelik normal doğumda tabi sen epeydir gitmemişsin o zaman kontrole ne zaman bir sonraki randevu
Sdnrerl TeoMom 32 de gittim en son 36 da gel demişti bu carsamba 36 olacağız o zaman gideceğim inşallah dönmüştür sanki dönmüş gibi hissediyorum ama yanıltmaz umarım
nilsmomy SultanU son 28 heyecan dorukta🥹 doktorum bol bol hareket et bebek kanala girsin dedi, bende pilates topunda zıplıyorum sürekli artik 😂
TeoMom Sdnrerl İnşallah dönmüştür canım hareketleri eğer kasıkta değil göbek üstünde hissediyorsan dönmüştür benim hep üstte hareketler
Sdnrerl TeoMom yani söyle tekme değil ama yer değiştiriyor gibi bir yandan bir yana geçiyor sağdan sola falan önceden göbek deliğimin üstünde top gibi vardı şimdi onu hissetmiyorum . Tekmeler de önceden alt tarafıma idi ama şimdi sanki alt tarafta hıçkırıyor ./
Sdnrerl TeoMom bu carsamba gideceğiz :( inşallah dönmüştür ya bir de kafa aşağıda olunca daha zor nefes alırsın demişlerdi nefes alışlarım değişti ve karnımın şeklinde de değişiklik oldu
Tuba2949 Dkblz Evet adet ağrısı gibi olur, ama benim ilk çocuğumda belimden başlayan kasıklarımda devam eden adet sancılarım olmuştu bir kaç gün sonra suyum gelmişti. Bu sancılar düzensizdi tabi.
TeoMom Sdnrerl Nefes almak gerçekten zor oluyor benimde öyle hemen nefes nefese kalıyorum mide yanması yapmadı allahtan sende var mı yanma
TeoMom Sdnrerl Şanslılardanız zaten mide bulantısı bile yaşamadım oğluşum annesinin konforunu düşünüyor😂