SultanU tazeanneveminigi benim 2 hafta önce yalancı kasılmalar oldu bir ara ama kesildi şuan nst de hiç sancı çıkmıyor güzel bir hamilelik geçiriyorum çok şükür 🙏 bugün aşırı hareketli anlamadım neden çok baskı yapmaya başladı aşağıya bakalım hayırlısı 😂
tazeanneveminigi SultanU benim de kesildi sanki ama dün benim de aynısı oldu. Bir yandan canım çok yandı gözümden resmen yaş geldi bir yandan öyle bir baskı öyle bir hareket ilk defa şahit oldun. Normalde de hareketliydi ama dün ayrı bir hareket durumu vardı. Dedim heralde çıkmak istiyor artık. Normalde bu zamanlarda yavaş yavaş hareketler azalıyor diyorlardı şaşkınlıkla izliyorum oğluşumu. Aynı bedende son zamanlar artık 🤗🤗
TeoMom Der_0 İyiyim canım şükür geceleri bolca tekmeleniyorum😆 haftaya doktor kontrolümüz var inşallah bir şey çıkmaz da şöyle 37 yi doldurabiliriz sen nasılsın nasıl geçiyor
Tuba2949 Dkblz Sancım kasılma oldukça çok hafif oluyor yani günde 2 veya 3 kere düzensiz. Siz de varmı
Dkblz Tuba2949 gün içinde karnım sertleşiyor ara ara da adet ağrısı gibi karnım da ağrı oluyo bunlar sancı mı ilk doğum olacağı için tam bilemiyorum nasıl olduğunu ama diğer haftalardan farklı bunları yaşıyorum
Der_0 TeoMom tansiyonum yüksek çıkıyor canım haftaya cuma günü doktorla son görüşme yapacağız galiba sezeryan olacağım 🥲 38 haftada alacak sanırım
Tuba2949 Nagehan3437 Lütfen doktorunuzla konuşun sancınızı bekletin en azından bebeğiniz karar versin buna, yani doğumunuza sahip çıkın sonradan pişmanlık olmasın. Son anda bile dönebilir, doktorların bu şekilde gün vermesi bence normal olmamalı
Nagehan3437 Tuba2949 Bende öyle olması taraftarıyım acıkcası aksi bi durum olmazsa. Pazartesi günü kontrole gideceğim. Sezeryan bile olsa zamanı gelince olsun istiyorum nasip artık ama bebeğim nezaman gelmek isterse ozaman gelsin
TeoMom Der_0 Kaç çıkıyor canım tansiyon Benim de haftaya vajinal muayene edecek normal mi Sezeryan mı ona karar vereceğiz sürekli karar değiştiriyorum zaten kafam karışık bu konuda
TeoMom Der_0 Aşırı yüksek değil ama tam sınırda canım idrarda protein yoksa çok anlamlı deşil bu yükseklik benim erken doğum geçmişim var ama o 20 haftalıkken olmuştu o yüzden ilk doğum gibi bir şey dün izlediğim dizide normal doğum sahnesi vardı nereden izledim dedim yani 🙈