SultanU ayy bizim seninle 1 gün farkımız var benim de 27 gün kaldı. Ama bizimki o kadar beklemeyecek sanırım. Nstde sancilarımız çıkmaya başladı bile. Doktor 2 haftaya doğum olabilir gibi konuştu. Heyecan dorukta. Bir yandan ağrılarla başa çıkmaya çalışıyoruz bir yandan hazırlıklar. Senin nasıl gidiyor canim🤗🤗🥰