Melike464860 Goncagp bende tam 40 im bugün ama hiç bi belirti yok bende 😕 çarşamba kontrol var bakalım ne diyecek. Kesin 41 i bekleyecek 😕😕😕
Goncagp Melike464860 nişan açılma çatı filan baktırdın mı canım. İnşallah gelir bi an önce bebeklerimiz normal şekilde sağ Salim 🙏🏻
Goncagp Dua aynen inşallah bi an önce normal şekilde doğuralım artık 🙏🏻nefes almakta bile zorlanıyorum gerçekten kendimi taşıyamıyorum iki gümde bir çatı baktırmaktan da nişanım kesilmedi rabbim kolaylık versin gücüm kalmıyor 😔
Dua Goncagp bilinmezlik yoruyor insanı 😐 benim açıklığıma bilmez baktı doktor bi daha bakmadı sancım yok olsa bakar heralde ay hayırlısı olsun en iyisi hiç düşünmemek vakti gelince elbet olacak
Melike464860 Goncagp çatı olmadım daha doğum sırasında bakacam dedi Dr. Onun dışında şu sancı nişan hicbirsey yokk.. çok umutsuzum artik😕😕😕
Goncagp Melike464860 benim bi dr da Doğumda bakıcam dedi ama diğer dr um hemen baktı çünkü eğer çatı müsait değilse beklemenin bi manası Yok. Çatı muayenesinde de bi şey Yok beklemediğim anda çat diye baktı bana 🙊 belirtilerin gelir inşallah bi an önce şu son iki hafta 9 aya 9 eklemiş gibi geçti benim için.
Goncagp Dua vakti geldi kendi gelmedi 😔 sancı çıksa keşke ah sancı çıkmıyor zaten ger şeyi deniyorum ben forumda okuduklarımı hurmalar banyolar ama Yok gelmeyince gelmiyor biz naparsak yapalım. En azından tek değiliz 😔🙏🏻
Dua Goncagp bende de hiç çıkmıyor ya 😐 bence bir anda gelecek illa günler öncesinden belirti vermesi gerekmez herhalde dimi
Batbet88 Esmaakdag bnde 39+0 im yaa yarın baktıracağım doktora açılma var mı diye inşallah vardır hepimizin de rahatça doğururuz
Goncagp Batbet88 allahım bi an önce doğal yollarla normal Doğum yapmayı nasip etsin 🙏🏻Kolay doğum yapanların darısı bize 🙏🏻
Batbet88 Dua bence de yaaa mecbur gelmesi lazım sancıların er ya da geç yani doğanın kanunu değil mi bu :)
Goncagp Dua evet bi anda gece sancıyla da uyanabiliriz sabaha kadar sancımızı evde çekip sabah hooop hastaneye 🙏🏻😊 çok güzel olur, belirtiyi günler önceden vermiyor aslında her şey anlık 😊