Ozgemir05 Batbet88 bende 00:00 itibari ilen39+0 ama ne sancı ne bişey gerçekten beklemek zor. Son günlerde çok zor oluyo ve bebeğimin kafası kanala inmiyor
Ozgemir05 Batbet88 inşaallah yaa kolay doğum istiyor insan zaten yeterince. Korkuyoruz bir de bu tarz olumsuzluklar etkiliyor :(
Dua Goncagp uygulama bile isyan etti 🤣 vardır bir hayır inşallah en hayırlısı olur hakkımızda doktorun ne diyor bekliycek mi
Goncagp Dua bekleyelim diyor bu haftayı da tamamlayalım suyunda vs sıkıntı görmedi inşallah sancım gelir ya hafta dolmadan doğururum yoksa suni verecek
Goncagp Melike464860 canım çatım müsait dün muayene de 3-4 cm açıklık çıktı ama sancım Yok. Suni sancı vermeyelim. 3 gün sonra tekrar gel dedi. yine sancın yoksa bekleriz dedi 🤷🏼♀️
Batbet88 Goncagp ne güzel işte canım açıklığın da var doktorun da bekleme taraftarı içini ferah tut gelir kendi sancıların suni bile alsan açılman olur bnce kolayca
Goncagp Melike464860 seni en iyi ben anlarım aynı duyguları yaşıyoruz her sabah bu gecede sancısız uyandım diye üzülür oldum
Melike464860 Goncagp birde etrafın daha doğum yapmadınmı tepkisi var. Sanki bizim elimizde boyle karnı burnunda doğurdum doğuracam sıkıntısı yaşamaktan zevk aliyoz sanki😀
Goncagp Melike464860 bıyıklarının çıkmasını bekliyormuş diyorum ben 😄çok rahat etmiş yerini sevmiş diyorum 😬😄