Bestecanyurdu arkadasm hic skma canını aynılarını ben yasadim ömrümden ömür gitmisti bebeğimin minik kesesini görene kadar daha seninde bebegin cok minik o yuzden görmemesi cok normal istersen doktor degistir cunku ben oyle yaptm en basta kese göremiyorum dedi sonra bos kese dedi sonra kalp atışı duyamıyoruz demisti hayatımın en kötü günlerini yaşadım suan 15+3. haftamdayim herseyimiz cok sağlıklı eminim seninde öyledir bazen doktorlar herseyi cok erken görmek istiyorlar profesyonellik adını biz yeni anne adaylarının psikolojisini mafedebiliyorlar sen hic canini skma 🤗🤗