1234 Bestecanyurdu benımde kırmızı adet kanaması gıbıydı ama peceteye gelıyordu senın nasıl gelıyo cnm cokmu
Bestecanyurdu 1234 canım yeni gördüm ben 6+2 yim kahverengi oldu kananamm sen nasıl oldu kahve rengi mi iyi kırmızı mı
Fatmaylcn ozdenarda doktor bana da boş kese dedi dün gittim alalım dedi ben aldırmak istemiyorum . Doktor çocuğu göremiyor . Sağlıksız bile dedi. Çok üzgünüm moralim bozuk ne yapacam bilmiyorum
ozdenarda Fatmaylcn ne kadarlik bebegin canm sakin doktorlara inanipta var olan cana kiyma bekle doktorunu degiatr lutfen🙏
Fatmaylcn 1234 testlere göre 7 haftalık canım ama benim hesaplarıma göre 5 olabilir . Geç döllenme olmuş olabilir die düşünüyorum. Test son adet tarihini baz alıyor
Fatmaylcn ozdenarda bende kıymak istemiyorum 7 haftalık ama bi doktor 6 hafta diyor sen geç kalmışsın alalım dediler ☹ Dua edin lütfen 🤲🏻
Bestecanyurdu Kubra_ali şimdi doktora gittim progeston verdi 200 lük sabah akşam iç dedi kırmızı kanama
Kubra_ali Bestecanyurdu bestcim yanlış yönlendirmeyim ama ebeyede sor genital bölgenden alırsan daha etkiliymis biraz açık oldu ama bende aynı şeyi yasadyaşadığım için anlarım zor ağız yolu ile alma
Bestecanyurdu Kubra_ali doktor söyledi ağız yoluyla baş dönmesi mide bulantısı yaparsa fitil olarak kullanabilirsin dedi canım kahverengi şu anda hatta siyah gibi sende nasıl oldu bişey olur mu
Kubra_ali Bestecanyurdu bende kırmızı kanama hiç olmadi kahve lekemsiydi şimdi sabah akşam progestan alıyorum haftaya da kalp atışı için gidecem ıns
Kubra_ali Bestecanyurdu bişey olmaz canım yuvarlak bişey galiba bana 100 lik verdi ben genital yolla alıyorum şükür üç gune kesiyor bebisiniz sımsıkı sariliyor😊
1234 Bestecanyurdu benım kanama kırmızıydı sonra kaverengıye döndü bitti cnm şimdi gelmiyor cok sukur