Bestecanyurdu 25 kasım da adet oldum 30 kasım da bitti 25 aralıkta kan verdim 150 çıktı beta dört gün sonra bir daha verdim 1000 çıktı ulturasyonla baktı kese göremedi bu cuma tekrar gel dedi sizce ne olur
Duru03 Bestecanyurdu geç döllenme olmuş olabilir canım moralini bozma benimde kese görünmemişti alttan bakmıştı doktorum öyle gördü 6. Haftada sen daha 5 haftalıksın galiba şuanda
Obsesifk Bestecanyurdu he sonrada neden kalp atışı yok deme o da 7. Haftada belli olur içini rahat tut
Kubra_ali Bestecanyurdu 27 kasımda son adet günümdu 28 aralıkta test yaptım net çift çizgi çıktı doktora gittik keseyi göremedi bu çarşamba lekeden dolayı gitmiştim çok net gördü büyümüş kese o yüzden daha erken endişelenmeyin.. birebir aynı haftaligiz🤗🤗
Sara Bestecanyurdu Ya korkma bendede gec döllenme olmuşdu ama sora gözükdü .O yüzden canını sıkma iyi olucak 😘❤
Sonay Bestecanyurdu 5+5 günlükken kese göründü benim 7 haftalıkken kalp atışı duyduk cnm egger beklerim dersen biraz daha bekle istersen o zaman kesin Görünür 😊
Bestecanyurdu Sara inşşalh hiç mide bulantım falan yok sıfır yani ama kime sorsam mide bulantısı var bende bi gram olmadı bilmiyorum yarın umarım iyi haberler alırım 🙏
Berildoruk Bestecanyurdu merak etme bende şu an 5+1 oldu geçenlerde doktora gittim kese göründü sen en son ne zaman doktora giTtin bulantıya bağlama benim hiç bulantım YOk aksine iştahım çok açık
tubatayfun Bestecanyurdu bulantiyi hic takma kafana benimde hic bulantim yok icini ferah tut allahin izniyle guzel haberle gelirsin duam seninle
Bestecanyurdu Sara 😔😢 görmedi maalesef bende neden dedim bazen geç görüne bilir dedi ama betam yüksek başka doktora gidecem
Ayten94 İnsaAllah gorunur canim,bulantilar 5 haftadan sonra başliyo...o zamana kadar iştah açik...Ben şimdi 8 haftasindayim,bulantilar beni mahv ediyo😞😔
Bestecanyurdu Kubra_ali ay evet bende 25 kasım da adet olmuştum 25 aralıkta öğrendim aramız da iki gün var umarım güzel olur herşey 🙏