gokce66 yani şuan normal doğum görünüyor, bebeğim dönmüş ☺️ yarından sonra her hafta kontrole çağırdı gidişata göre bakacağız, ne zaman gelmek isterse artık 😌 ama hamileliğimin en başından beri 4 Aralık olarak tarih vermişti doktorum, bu tarihten önce mi yoksa sonra mi gelir hiç bilmiyorum 🤷🏼♀️