Mslm gokce66 yok canım daha erken ama tam türkiyeyi bilmiyorum da burda 35-36ncı hafta kadın doktoruna gidiyosun o son kontrol oluyor sonra seni hastaneye gönderiyorlar doğuma 1-2 hafta kala orda da doğuma şu gün gel diye gün veriyorlar
Sumeyyeabdi gokce66 o heyecan bndede cok fazla yarın 36+6 oluyoruz doktor kontrolümuz vat az kaldı bizede şükür mutlu sona
gokce66 Sumeyyeabdi benm bebeğin başı asagi donmuş bugün öyle dedi doktor demekki kasılmalar o yüzdenmis 😊😊
gokce66 kbra19 gözünüz aydın cnm Allah kucağınıza da almayı nasip etsin 😊 biz de bugün gördük ama yüzünü göstermedi uyuz cooocuumm 😂
Sumeyyeabdi gokce66 bebekte hazır ediyor kendini.ozaman sağlıcakla gelsin inslalah 🥰 bakalım doktor ne diyecek bize ☺️
gokce66 Sumeyyeabdi Aynn kuzum şurada doğurdum die post açmayı da nasip etsin Allah ❤️😊 3 yıl tedavi ve sabrın selameti oldu bize
Sumeyyeabdi gokce66 amin canım benim inslalah benim kızda gündüzleri uyuyor şuan uyanık hic durmuyor yerinde 😃