mrsperaa heyecanı hep aynı kuzum o testi pozitif gördükten sonra ama işte bende ilk 4 ay ya düşük yaparsam ya bise olursa ya tutunmazsa die kabulllenememe sorunu oldu cnku çevrem hep daha dur belli olmaz belki yaşamaz daha erken vs vs die die 6 ayinda zorla kabullendim bebeğimi