Canım bizmde yurtdisindan akrabalar getiriyodu önceden telefncular yapiodu ama bazilarnin ki kapaniyodu bi süre snra sen kendi telefonun İMEİ numarasi üstüne açsan da olur skinti olcagni dusunmuyorm annemede ablam getrmisti 5sene oldu heralde hala kullaniyor