Kızlar merhaba telefonum bozuldu haliyle yeni telefon almak şart oldu . Ama malum fiyatlar çok çok uçuk su devirde milyarlar veremiyor kimse telefona . Xiomi retmi not 11 pro almayı düşünüyor eşim mağaza fiyatı 9-10 bin . Bizim burdada yurt dışından kaçak gelen telefonları satan çok yer var . Hiç kullanılmamış kutusunda geliyormuş telefonlar burda IMEI numarasıni değiştirip kullanabiliyormussun . Mağaza fiyatı 9-10 bin iken 5 bine aliyormussun telefonu. Alıp kullanan çok var çevremizde .hepsi çok memnun ama ben tereddüt ediyorum sizler ne düşünüyorsunuz .