deletedmom6295 kayıt olurken benim kagidima gebe yazmışlardı o zaman 8 haftaliktik beni aradılar bir gün gelin aşı kartı çıkaralım diye gittim kayıt oldum sonra 1.5 ay sonra kan tahlili için çağırdılar doktoruna göster dediler tetenoz asisinida 2 doz olacaksın dediler ikisinide 1 ay arayla vuruldum şimdi 2 hafta sonra tekrar gidicem kan tahlili yapılacakmış bir kere daha bana tarih veriyorlar gidiyorum arama yok hatta kan için 1 gün sonra gittim ne aradılar nede farkettiler öyle şuan 26 haftaligimiz kizimla♥️👼