Ezgi_hsyn Elif-Turan5036 valla benim özel sebepten dolayı sezeyana kendimce karar verince doktor o zaman 38. Haftada belirledi yoksa normal olsa bende gününü vs bilmiyordum yarın sabah sezeynan olcm 38+3 hatta onuda 38+6da alayım ilk doğum bebek 1 gün daha kalsın erken olmasn dedi ama izne çıkınca erkene aldı
Elif-Turan5036 Ezgi_hsyn anladım canım sorun olmazsa sanırım çocuğun gelmesini bekliyorlar sezaryen olursa gün veriliyor demek ki
Meliketaka12 Ezgi_hsyn Bende 38+2 deyim kızıma valla ne gelen var ne giden normalde programa göre 10-12 gün kaldı yani
Ezgi_hsyn Elif-Turan5036 evet benim nefes sıkıntım vardı masada kalırım diye istemedik o yuzden sezeyana son dakikaya bırakmıyor kesinse açılma vs olur diye sanırsam yoksa 12 gün kaldı günüme
teacherozlem Mucizebebek2 bugün gittim gördüm küçük Kızımı benimki 32 haftalık olmak üzere hala her doktora gittiğimde heyecanlanıyorum
dthealthy Mucizebebek2 bende perşembe gidicem bebeklerimi görmeye insan heyecanlanıyor ama benim daha 8.hafta sağlıklı olsunlar da cinsiyetleri gerçekten önemli değill🙈🙈
Gezgin01 Valla bizim de bugün görüş günüydü 39+1 yarın itibari ile 39+2 bakalım ne bir sancı bir kasılma beklemedeyiz
Rabia04_09 Mucizebebek2 Nasipse çizimde görüş günümüz yarın zaman asla geçmek bilmiyor 12+1 haftalık oluyoruz yarın cinsiyet belli olur mu bilmem ama onu görmek için sabırsızlanıyorum 😍
Mucizebebek2 mrvesrll pipisini gördük kesin erkek dedi ama genede ayrıntılı usg ye kadar bişey almicam
Mirayhilal1 Mucizebebek2 bizde gittik bugün 24 haftalığız kızçem yine yüzünü göstermedi geri geldik 🙃🙃
EdaNrky Selamlarrr bende 11+5 im :) yarın görüş günümüz inşallah bu zamana kadar her hafta gördüm geçen hafta göremedim özledim yavrumu yarını sabırsızlıkla bekliyorum 🙈
mrvesrll Mucizebebek2 Kesinlikle en doğrusu Allah korusun ne olcağı belli olmuyor geç almak en iyisi canım