melegimhosgeldin1 Mucizebebek2 bizim de iki haftamız var görüş günümüze bakalaim erkenden cinsiyetiniz ogrenebilicekmiyiz🤭
dtml Ben kendimi 6+2 sanıyordum ama adet döngümün normalden uzun olduğunu unutmuşum doktor 5+5 gözüküyor dedi. Bugün bebeği gördük kalp atışını da duyduk çok şükür. 🌸
nez10 Mucizebebek2 bizde 2haftada bir görüyoruz eger diğer doktora yer bulabilirsek haftada 1 riskli gebeyim
Elif-Turan5036 Ezgi_hsyn birşey soracaktım doktorlar doğumun ne zaman olacağı ile ilgili ne zaman fikir söylüyorlar yani şu kadar kalmış diye ben uygulamaya göre gün sayıyorum da oda kesin değil zaten uygulama genel. Olarak 40 hafta üzerinden gün hesaplaması yapıyor
Ezgi_hsyn Elif-Turan5036 valla benim özel sebepten dolayı sezeyana kendimce karar verince doktor o zaman 38. Haftada belirledi yoksa normal olsa bende gününü vs bilmiyordum yarın sabah sezeynan olcm 38+3 hatta onuda 38+6da alayım ilk doğum bebek 1 gün daha kalsın erken olmasn dedi ama izne çıkınca erkene aldı
SevdaTrkl Mucizebebek2 Bizde perşembe günü öğreneceğiz inşallah 12. Haftada tahminen kız dedi ama kesin olarak bu hafta öğreneceğiz
Ayse_4421 Bende yarın gideceğim bir önceki gittiğimde kıza benziyor demişti ama yinede çok merak ediyorum yarın ogrenicez inşallah
suleipek_ DerininAnnesi35 onunla pek alakası olmuyor canım tamamen bebişin kendini göstermesiyle alakalı ☺️ Çok hareketli bir bebek olsada kendini sakladığı sürece istediğini ye görmek mümkün değil ☺️
Dmttthemum Biz de bugün üç boyutluya gittik yüzünü görelim diye olmadı göstermedi önüne plesenta gelmiş yarım saat uğraştı sadece yüzünün yarısını görebildik 😢
Egemooms Mucizebebek2 Bugün bizimde görüş günümüzdü 16+5 fakat bebişimiz pek nazlı asla kendini göstermedi bırak cinsiyeti göstermeyi ultrason fotosu bile alamadık durmadığı için doktor ekran alamadı şaka gibi hala şaşkınım 🙊
Mucizebebek2 Egemooms geçen kontrol de bizimkide sır gibi saklamisti kendini bu sefer çikolata falan yiyip gittim çok şükür biz öğrendik cinsiyetimizi
854Gul- DerininAnnesi35 bende bugün gittim 13 haftalık kız dedi 🥰 yanılma payı olurmu bilmiyorum 2 hafta önce başka bı doktor erkeğe benziyo demişti
DerininAnnesi35 854Gul- bana üç ayrı doktor erkek dedi. Sonuncusu sünnet derisi bile gözüküyor dedi hatta. 16+1 im şu an. Bir iki hafta geçince başka bi doktora da gözüksün, o da kız derse demekki kızdır
Bebisinannesi23 Mucizebebek2 bizim de yarın görüş günümüz. 🥰 heyecanla bekliyorum gerçekten . 32+3 günlük olduk. Kilosu, boyu ne durumda iyimi sağlıklı mı çok merak ediyorum . En son 27. Haftada gitmiştim araya baya zaman girdi . Bu yüzden daha çok meraklıyım. 🌸
Annecim58 Bende Çarşamba gideceğim 3gun önce görmüştüm ama kanama alanı vardı ilaç kullanıyorum inşallah düzelmiş olur Dua edin kızlar 11haftaligim