Ezgi_hsyn Elif-Turan5036 evet benim nefes sıkıntım vardı masada kalırım diye istemedik o yuzden sezeyana son dakikaya bırakmıyor kesinse açılma vs olur diye sanırsam yoksa 12 gün kaldı günüme
mrvesrll Mucizebebek2 Kesinlikle en doğrusu Allah korusun ne olcağı belli olmuyor geç almak en iyisi canım
Betul_1 Haklısınız cinsiyet öğrenme çok heyecanlı bizde daha öğrenemedik Allah bütün bebişlere sağlık versin annelerine kavuştursun
Happy52 Bizde bugün detaylı usg gideceğiz 🥰 23+0 haftalık olduk en son 19 haftalıkken gitmiştik erkek demişlerdi değişti mi bakalım 🙈💙 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah