Susamcik01 Mucizebebek2 ay bende bugün inşallah kalp atışlarını duyucaz doktorumuz geçen hafta bebek ve keseyi gördü :) çok heyecanlıyım 3. Deneme tüp bebek dua eder misiniz 🧸
Niidos Mucizebebek2 yaaa ben haftaya çarşamba gidicem öğrenmeye vallahi günler geçmiyor 🥰 sizinde öi doktor illa 16da söyleyelim net olsun dedi🥲
Sumeyyeabdi Mucizebebek2 maslalah canim bende 36+2 yim canim haftada gidiyorum Art ık kizimi görmeye görüş cuma günü 🥰
Gamze_Krzl Mucizebebek2 Bizde bugün doğum tarihimizi belirlemeye geldk ama evraklardi falan derken öğlen sonrasına kaldk 😂
Kevserb123 Bizde 28+3 olduk, çok özlüyorum 1 ay geçmiyor 😭 bizde ilk 11 haftalıkken doktorumuz erkeğe benziyor demişti 😆 ama ben hep kız hissetmiştim ve tabiki 16 haftada prenses olduğunu öğrendik 😍
TeoMom Mucizebebek2 Benim daha çok var on gün sonra gideceğim 36+3 günlük olacağız doğum tarihini belirleyeceğiz ama hatırlıyorum cinsiyeti öğrenmeye gittiğimiz günün gecesinde hiç uyuyamamıştım heyecandan 🤭
Mucizebebek2 nez10 bizde gördük çok şükür 3 hafta sonra benimde kontrolüm nasıl geçecek bu vakit gene
nez10 Mucizebebek2 bizde 2haftada bir görüyoruz eger diğer doktora yer bulabilirsek haftada 1 riskli gebeyim