Susen2 33 hafta ikiz gebelik ayni boyleyiz, o kadar cok hareket ediyorlar ve vajinaya dogru baski var ki 3-4 gundur, korkuyorum acaba gelmeye mi karar verdiler diye, ben de Sali gunu gidecegim kontrole, umarim erken dogum belirtisi degildir
Gorkim Susen2 benimde 33 ü gördüğüm zamanlar gelse🙂 korkmayın genelde 34 falan alıyorlar bebişleri ne kadar dursalar kar tabi.
Burcumus Susen2 bende salı günü gideceğim kontrole. Ay biz bir tanesinin acısına dayanamıyoruz Allah yardımcın olsun sağ salim kucağına al inşallah 🙏🏻♥️
tazeanneveminigi tazeanneveminigi canım doktor baskıların olmasının çok normal olduğunu söyledi. Artik büyüdüğü için ve ters olduğu için baskı artıyor korkma dedi. Nstye bağlandım. Nst güzel ama bol bol su içip dinlen biraz ağrıların var falan dedi ama tam anlayamadim. Dinlen ve bol su iç dedi sadece
Merve-2684 Burcumus Valla bende korkuyorum arada erken doğmasından ama çok da düşünmemek lazım psikolojimiz bozulmasın 😂🙈
tazeanneveminigi Burcumus canım için rahatlasin da ben nstye bağlandım biraz sancim çıktı. Yatmam gerektiğini söyledi bilgin olsun. Ama benim ağrılarım sancıları oluyordu
Fatmaztrk Burcumus bunada şükür canım hareket azalincada korkuyor insan resmen şiddet istiyor bazen insan 😂
Burcumus tazeanneveminigi nasıl ağrıların oluyordu peki benim de ağrım sancım bazen oluyor adet sancısı gibi ama sadece belim de oluyor senin de mi öyleydi acaba 🙄
Nurana_24 36+2 3 4 gündür ki bendə aynı şeyleri his ediyorum çok korkuyordum ama hepnizde öyleymiş içim rahatlatı bende doğuşda tez olucağı için lap çok korktum 37 hafdamda doğrucağmı söyledi doktorum sağ salim hepimiz kucağmıza alırız inşallah 🙏🏻🥰
Burcumus Gorkim gelir inşallah ama erken daha bizim için az daha sabretmesi lazım hanım Efendi’nin kendi iyiliği için 😁 yarın doğum tarihimi almaya gidiyorum inşallah darısı sana 🙏🏻
tazeanneveminigi Burcumus canım bir iki kere karnıma saplanır tarzda olmuştu son günlerde. Bir de karnıma dediğin gibi adet sancısı gibi geldi bugün sırtımda da var biraz 😪 yürürken genital bölgemde de ağrı oluyor ama ona çok normal dedi doktorum benim çok uzun zamandır var