Burcumus Kızlar 35+3 haftalığız ama bir kaç gündür vajinam da değişik şeyler oluyor bebek mi baskı yapıyor anlamıyorum sanki doğuracak gibi oluyorum canımı çok acıtıyor böyle bir şey yaşayıp bilgisi olan var mı ilk gebeliğim korkuyorum açıkçası 🙄
beyzzsenturkk Burcumus bebek agırlastıkca baskı yapıyordur korkmayın dogumuna cok bisey kalmamıs fıstığın birazda kendisi itiyordur kendini alanı daraldıysa 🧿💓
Merve-2684 Burcumus Benımde ilk gebeliğim aynı haftadayız. Çok fena baskı var canım yanıyo çoğu zaman. Ama büyüdükleri içindir korkma 🤗🙈
FaDo0608 Burcumus çok normal bebeğin yeri daraldıkça baskı hissediceksin hareket alanı küçüldü çünkü. Ben artık arkamda destek olmadan düz bile oturamıyorum hatta destek olmasına rağmen bazen oturamıyorum 😂 yürürken özellikle heran çocuk çıkacak diye korkuyorum 😂
Burcumus beyzzsenturkk dediğiniz gibi büyük bir ihtimalle kendisini itiyor çünkü çok hareketli olduğu zaman oluyor afedersiniz de sanki başı çıkacak gibi hissediyorum 🤷
beyzzsenturkk Burcumus ben yürürken alttan düşecek gibi hissediyorum bazen gittikce agırlasıyorlar neye sasırcagımı sasırdım😂😂😂
beyzzsenturkk Burcumus 30 haftalık olacağız ama 2 hafta ilerde olduğu icin kendisi ben belirtileri erken görüyorum hızına yetişemiyorum benimde iki ayağımı bi papuca sokuyor 😂
Burcumus irembzc yaaa evet zaten baş aşağı pozisyon da o yüzden korkuyorum kafası falan çıkacak sanıyorum 😁
tazeanneveminigi Biz de 35+5′teyiz. Özellikle 3 4 gündür resmen çıkacak gibi hissediyoruz. Bugün yürümeye çıktık korkudan eve dönmek zorunda kaldım. 😢😅 yarin ilk defa devlete kontrole gideceğim. Bakalım doktor ne diyecek 😂
Burcumus tazeanneveminigi bende öyleyim ya tek değilmişim demek ki bende yürüyemiyorum öyle olunca . Bana da haber verir misin doktorun dediğini 🙏🏻
silahatun Benim de vajen bölgeme iğneler batıyor gibi oluyor hatta uzanırken kalkmak istediğimde ayaklarıma bacaklarıma hükmedemiyorum (34.hft beri böyle)
Burcumus silahatun benim de sabahları uyandığımda öyle oluyor hiç bir yerim tutmuyor belim feci ağrıyor sağ salim doğururuz inşallah 🤗👍
Merve-2684 Burcumus Valla bende korkuyorum arada erken doğmasından ama çok da düşünmemek lazım psikolojimiz bozulmasın 😂🙈
Susen2 33 hafta ikiz gebelik ayni boyleyiz, o kadar cok hareket ediyorlar ve vajinaya dogru baski var ki 3-4 gundur, korkuyorum acaba gelmeye mi karar verdiler diye, ben de Sali gunu gidecegim kontrole, umarim erken dogum belirtisi degildir
Burcumus Susen2 bende salı günü gideceğim kontrole. Ay biz bir tanesinin acısına dayanamıyoruz Allah yardımcın olsun sağ salim kucağına al inşallah 🙏🏻♥️
Susen2 33 hafta ikiz gebelik ayni boyleyiz, o kadar cok hareket ediyorlar ve vajinaya dogru baski var ki 3-4 gundur, korkuyorum acaba gelmeye mi karar verdiler diye, ben de Sali gunu gidecegim kontrole, umarim erken dogum belirtisi degildir
Susen2 33 hafta ikiz gebelik ayni boyleyiz, o kadar cok hareket ediyorlar ve vajinaya dogru baski var ki 3-4 gundur, korkuyorum acaba gelmeye mi karar verdiler diye, ben de Sali gunu gidecegim kontrole, umarim erken dogum belirtisi degildir