Kizlar bugun kontrol vardi, daha once yazmistim clk hareketliler hem vajinaya baski oluyor hem de aynen ayaktayken cikacak gibi oluyorlar diye. Acaba erken dogum belirtisi olabilir mi diye korkmustum. Bana da doktor normal dedi, sanci cikmadi, yerleri cok daraldi, rahat ettikleri yere dogru hareket ediyorlar dedi. Gerci onceleri sen 36yi rahat gorursun derken simdi 10 gun daha dayan 35i gorsen yeter filan demeye basladi, bilemiyorum icerde uzun kalsinlar diye dua edip beklemekten baska yapacak birsey yok anlasilan…