Summerwine mylittlebabym ben de arada sezeryana dönüyorum ama doktorum son 1 ay kala karar veriririz dedi bakalım ne olacak 🤣
Rosaa21 cahillesohbetikestim ilki ile ikinci aradı tam 2 yıldı rahat geçti sezeryanda doğum sonrasıda harika korkmayın ama 3. Den bende çok korkuyorum 🤷♀️
Xbilinmez Cerennceren fazlasıyla kendini yormussun dedi. Ki gercketen yoruldum. Dinlen dedi ilişkiye girme dedi. Bol bol su iç dedi
damlassu Leilani bi yanlışlık olduğunu düşünüyorum, 14 haftalık nasıl martta doğum olarak hesaplanmış. Ben 21. Haftamdayım arada bir ay var. Bu arada mart balık ve koç burcu, boğa değil.
cahillesohbetikestim mylittlebabym ay inşallah balım bizim de 25 i gözüküyor. 23 ü istiyorum bende ama bakalım daha erken de olabilir sezaryen olduğu için 🥰
mylittlebabym cahillesohbetikestim sağlıkla gelsinler de onların geldiği her tarih özel olur bizim için🤎
Bltirm Tintinsu 23. Haftadayım 13 kilo aldım. Doktor daha iyi bilir ama bence kilonuz iyi. Keşke yerinizde olsaydım 😀 🧿
Lavantakokusu64 Freshmomy inşallah sağ salim kucağımıza aliriz evlatlarımızı. Mart ayı kız ayı sanırım ☺️🤩👧🏼
KumsAlyaa Kızlar böyle yemek yaparken ayakta durunca bulaşık yıkarken filan aşırı ayak tabanlarım ağırıyor Belim ağırıyor bu yüzden yemek bile yapmak istemiyorum çok yoruluyorum neden böyleyim
balkizinbebegii KumsAlyaa bu hafta ben de aşırı çabuk yoruluyorum. Gittikçe ağırlaşıyoruz normal bence 🌸