Beyzafd hirahamza65 subatta 9. Ayımı doldurcam sezeryan düşünüyorum o yüzden mart başı gibi alirlar kızım gelecek ilk gebeligim insallah sagliklisiyla gelsin 🥰🥰🥰
Leylaviyan Mart 24 te olacak kızım kısmetse normal doğum diyorum ama zaman ne gostereck bakalım sağlıkla gelsinler
cahillesohbetikestim bendiyebiriii sadece kasıklarımda oluyordu canım hala daha arada olur. Rahim genişliyor. Bebek kendine yer açıyor. Çok ağrımadığı sürece normal.
Serap32 hirahamza65 bizde 20+2 olduk 3 Nisan gözüküyor ama 3. Sezaryen olucagim için Mart sonu gelicek pasam
cahillesohbetikestim Rosaa21 aa ilki ile ikinci arası kaç yıldı canım zor oldu mu ? Kusura bakma iste istemez endişelerim oluyor. Tecrübeli birini görünce hemen soru soruyorum. 🥰
Rosaa21 cahillesohbetikestim ilki ile ikinci aradı tam 2 yıldı rahat geçti sezeryanda doğum sonrasıda harika korkmayın ama 3. Den bende çok korkuyorum 🤷♀️
KumsAlyaa hirahamza65 20+4 olduk kızımla ❤️ Normal doğum düşünüyorum Allah’ın izniyle ilk gebeliğim 29 Mart 1 Nisan arası gibi gözüküyor bakalım vaktinde hayırla sağlıkla gelsin bana yeter prensesim 🌹🥰
Zeyrista hirahamza65 15 Mart görünüyor şuan için sağlıkla kucağımıza alalım kolay doğum olsun inşallah hepimize 🥹🧡
cahillesohbetikestim mylittlebabym ay inşallah balım bizim de 25 i gözüküyor. 23 ü istiyorum bende ama bakalım daha erken de olabilir sezaryen olduğu için 🥰
Tintinsu 23+6 yız oğlumla 💓 9 martta gösteriyor doğumu da ☺️ Biraz fazla kilo almışım 7 kg, ona canım sıkılıyor 😞
Bltirm Tintinsu 23. Haftadayım 13 kilo aldım. Doktor daha iyi bilir ama bence kilonuz iyi. Keşke yerinizde olsaydım 😀 🧿
Ylmaz Leilani aynen son adet tarihine göre dogumunuz Nisan basına denk gelmesi lazım benm 22 haftalık 24 marta denk geliyor ama sezeryan olcagı için bi hafta öncesi olur