balkizinbebegii hirahamza65 22 yim şuanda erken diye doktor bir tarih vermedi ama 20 mart görünüyor inşallah nasipse, oğluşum ne zaman gelmek isterse🐣 😇
balkizinbebegii KumsAlyaa bu hafta ben de aşırı çabuk yoruluyorum. Gittikçe ağırlaşıyoruz normal bence 🌸
KumsAlyaa balkizinbebegii Ay inş normaldir canım bugün detaylı ultrasonumuz var inş Allah’ın izniyle hayırlı haberler alırız🤲🏻
Lutfiye20 hirahamza65 benim de 15 mart 23+1gunluk kızımız olacak inşallah ara ara sancı oluyor sizde de oluyor mu
Aysun56 hirahamza65 ben de 24+5iz 5mart olarak doğumu bekliyoruz herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah