cookiemonsterr kabız olma dedi bana doktor :)) sanırım sık rastlanan bir durum. Her ihtimale karşı duphalac yazmıştı zaten ben de gittim aldım evde tuttum ama bana gerekli olmadı, 28 haftadayım yeni yeni kabızlık emareleri yaşıyorum. Nşa ben de sigara kullanıyordum, hatta doktorum bana şart koştu :)) lakin, işte tüp bebek tedavisi süresince (normalde de çok fazla içen biri değilim gerçi de) oldukça az içtim. Ancak, transferde bıraktım ben. Sadece, test günü beklerken cidden içtim yani :)) ama sonrasında da yani hamileliğim boyunca da işte 28 hafta boyunca yani, 4 tane 5 tane içti isem içmişimdir. Size şöyle bir şey söyleyeyim, bende öyle işledi süreç, sizde de öyle olabilir, bende istek pat diye kesildi. Dediğim gibi ben ağır bir tiryaki değildim normalde de, çok keyif içicisi idim, alkolle falan ama cidden keyifle içerdim. Alkol de kesildi tabii :)) ama öyle bir istek of dayanamıyorum falan onlar olmadı bence hormonlar onu da blokeliypr, bence de sizde de öyle olacak :)) bol şans dilerim size, keyifle geçsin inşallah, çok güzel sonuçlarınız gelsin dilerim 🥰