Rica ederim ne demek🙏İnsan bu süreçlerde kendisiyle benzer yollardan geçenlerden bilgi almak,bir nebze de olsa rahatlamak istiyor. Ben de bağırsak tembelligi problemi var, hayatım boyunca sıkıntıydi zaten. Ama gebelikte ekstra arttı. Bu yüzden bana probiyotik (ben NBL kullanıyorum), kefir,kuru kayısı, activa sade yoğurt önerdiler. Ben beslenmeme de dikkat ediyorum açıkçası. Haftada 5 gün yumurta yemeye, ceviz tüketmeye, ara öğünlerimde kuru yemiş, yoğurt ,kefir tüketmeye özen gösteriyorum. Konserve asla tüketmiyorum. Zaten dip balıklar, salam, sosis falan yasak. Sucukta kasap sucuğu iyi pişmişse yiyebilirsiniz. Bir de yeşillikleri hep sirkeli suda yıkıyorum. Yeşilliklerden bulaşan bir bakteri var, Allah korusun sıkıntı olabiliyormuş. Aslında insan hamilelikte daha sağlıklı besleniyormus. Ben kendi adıma bunu soyleyebilirim. Sigara da kullanıyordum. Transfer sürecinin başlamasıyla bitti, şu an gram canım istemiyor. 15 yıldır içiyordum, çok içgüdüsel bir duygu. Canınız istemiyor, bebeğiniz için.
Bu kısımda beslenmeye dair oldu🥰 9 ay sonunda hepimiz okuya okuya kadın dogumcu olucaz bu gidişle 🤣🙈 inşallah sizin de güzel haberlerinizi bekliyrouz 💜🙏