Meliketaka12 suelin 38+0dayım dün kontrolümüz vardı keyfi yerindeymiş minik hanımın hiç gelmeye niyeti yokmuş🙈 şuan bel ve kasık ağrılarıyle uğraşıyorum yalancı sancılar tabi🥹 hamileliğimin ilk zamanlarından bahsedicek olursam bende sürekli uyku yaptı bulduğum her yerde uyudum öyle diyim onun dışında toplasam 2-3 kere bulantım olmuştur
prensesinannesi94 suelin 16+3 olduk bugün 7.haftamdan itibaren bir fiil bulantım ve ara ara kusmam devam ediyor😑 isminide Hanzade koyucaz inşallah 🥰
Kbronur suelin 34.haftamdayım kızım olucak ismi Elif Balım 😇☺️ hiç kusma bulantı yaşamadım çok şükür ☺️
Gnlvn 25 haftadayız kızımla hiç bir bulantı ve diğer şeyler yaşamadım çok şükür gayet sakin huzurlu geldik bu hafyata maşallah🤲🏻. İsmi Adelina olucak inşallah kızımın👼🏻🌸💖
ezgikrby suelin benim bulantılarım çok oldu 5. haftada başlayıp 25. haftama kadar Prilam Dr kullandım asla bırakamadım 😂 onun dışında bi zorluğu olmadı. Şu an 29+5 olduk, ismi Mira olucak 🐣
Esmaky suelin pazartesi 23 haftaya giriş yapıcagım ışk hamılelgmde cok rahattı calısıyprdm hatta smdide cok rahat cok şükür ılk hamılşgmde de bulantı vs olmadı hiç birsy bu hamılelegmdede bir oglum var 4 yas smdi birde kızım olcak allah nasip ederse ismini asya koyucaz 😍
Yasemella Ben de 18+4 kızım olacak ismi İnci olacak inşallah 🙏🏻 ❤️ son 1haftadır bacak ağrıları başladı geceleri, onun dışında iyiyiz çok şükür 🙏🏻
Burmur10 yagmur50 bendede aynı durum bebeğin olduğu taraftada hafif hafif var kasıktada var dokturum fitil verdi enfeksiyondan şüphelendş sanırım
yagmur50 Burmur10 doktorum büyüdüğü için ağrılar normal demişti en son o yüzden ekstra birşey yazmadı zaten magnezyum,progestanda kullanıyorum ben
poyrazvearya suelin ilk gebeliğim kızım olucak Allah nasip ederse 24+4üz adını Arya istiyoruz hiç bir bulantı belirti yaşamadım çok şükür 🫶🏻