suelin 32+3 deyim ikiz kızlarım olacak çok şükür büyük bir sıkıntı yaşamadan geldik bu zamanlara, gebelik boyunca ne bir bulantı ne de bir koku hassasiyeti yaşadım hiç birisi olmadı çok şükür☺️ az kaldı kavuşacağız artık, isimlerinide Gökçe ve Günce koyacağız 💕🌸