Anonimane_150 Glc9 evet duydum. Son adetime göre 6+6 da gitmiştim duydum çok şükür. Ama ultrasona göre 6+4, 6+5 ile uyumlu dedi doktorum
Elenor17 Glc9 benim 1 hafta geç döllenme olmuş. geçen hafta salı günü gittim o zaman 5+6 ydı keseyi gördük bebek de vardı doktor kalp atışları oluşmuş ufak ufak görüyorum ama dinletemem duyulmaz 9 gün sonra gelirsin dedi. Siz görebildini mi bebegi ?
Likayolcusu bademli_puding bende çok saçma şeylere hatırlıyorum saçma ama tutamıyorum kendimi bi de şuan bunu yazarken aklıma geldi yine gözlerim doldu 🥲🥲🥲🥲
bademli_puding Likayolcusu o bende de var canım yaa herşeye ağlıyorum ama gerçekten çok açım ve yiyemiyorum eşimde bana kızıyor canın bişey istiyosa söyle getiriyim ye diye ama yiyemiyorum ki
Minikbalpetegim Mhande bende uygulamaya göre 5+2deyim henüz doktora gitmedim. Uyku hali ve iştah artışı dışında bişeyim yok çok şükür. Doktora gittiniz mi kese falan göründü mü merak ettim 😊
Daisy0000 Glc9 7+2den selamlar.Bugüne kadar mide bulantısı vs hiç olmamıştı ,kendi kendime nazar değdirdim heralde ,bugun inanılmaz bir bulantı,mide yanması ve halsizlik var..
Sevval0308 Glc9 5+5 bizden selamlar. Uyku hali sürekli ağlama hissi ve sık idrar sorunu dışında birşey yok çok şükür :)
Minikbalpetegim Mhande ben perşembe günü gidicem kısmetse 😊 inşallah bebişi görebiliriz kalp atışı için henüz erken olabilir ama bilmiyorum belki onu da duyarız 🥰
Mhande Minikbalpetegim bence bekle hemen gitme kuzu en azından 7 haftalık olunca kalp atışını da aynı anda duyarsn 🥰🥰
Minikbalpetegim Mhande doğru söylüyorsun canım ama benim mayıs ayında bi kaybım oldu o yüzden çok beklemek istemedim açıkçası en azından gelişimi ne durumda onu öğreneyim dedim. Böyle sürekli kafamda kuruyorum çünkü acaba öyle mi acaba böyle mi diye 🤷🏻♀️
Sinemliiii Mhande ben şuan 7+5 teyim o zamana sizin kadarken bende de inanılmaz bir açlık vardı ama şuan mide bulantısından su bile içemiyorum yiyebildiğiniz kadar yiyin 😇 tabiiii her hamilelik bir değil inşallah siz kusmazsınız
Zln2152 Glc9 7+2 koku hassasiyeti ve nerdeyse günde üç dört defa mide bulantısı ve kusma bunlar beni çok yoruyor 🥴