bademli_puding Likayolcusu o bende de var canım yaa herşeye ağlıyorum ama gerçekten çok açım ve yiyemiyorum eşimde bana kızıyor canın bişey istiyosa söyle getiriyim ye diye ama yiyemiyorum ki
Likayolcusu bademli_puding garip bilmiyorum bende doymak bilmiyorum baya yiyorum şimdiden kaç kilo alırım tahmin bile edemiyorum 😃
bademli_puding Glc9 teşekkür ederim valla allah hepimizin yardımcısı olsun gebelik zaten zor bişey heleki böyle kusmalar falan olunca insan bu durumun tadını çıkaramıyor ki
bademli_puding Likayolcusu bende yiyebilsem yerim yiyemiyorum ki başka bi yere gidince bende doymak bilmiyorum ama yiyincede kusuyorum
Minikbalpetegim DMBY ben 5+6 olmuş olucam doktora gittiğimde kısmetse canım inşallah bende görürüm 🙏 sağlıkla kavuşalım inşallah 🥰🐣 Allah analı babalı büyütsün senin bebişini de 🤗
DMBY Minikbalpetegim amin inşallah çok teşekkür ederim canım bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah ❤️