7+3 düne kadar midemin bulanmıcağını düşünmüştüm, ikinci gebeliğim olucak 😬 Dün ve bugun mide bulantısından kalkamıyorum. Geçen hafta da 4-5 gün aşırı kötü mide ağrısı çekmiştim. Keşke midem bulanıyor olsada bu ağrıyı yaşamasam diyordum. Midem ağırmasında mide bulantısına razıyım 😬🙏🏽