Glc9 6+3 ten herkese selamlaar✋🏻 Baş dönmesi ve iştahsızlık dışında sorun yok şükür sizde ne var ne yok kızlarr 😇
Glc9 Elenor17 o maalesef bende de var ama çok şükür abartılacak kadar değil 😂 Ee aynıymışız bebeği falan gördün müü
Elenor17 Glc9 benim 1 hafta geç döllenme olmuş. geçen hafta salı günü gittim o zaman 5+6 ydı keseyi gördük bebek de vardı doktor kalp atışları oluşmuş ufak ufak görüyorum ama dinletemem duyulmaz 9 gün sonra gelirsin dedi. Siz görebildini mi bebegi ?
Minikbalpetegim Mhande bende uygulamaya göre 5+2deyim henüz doktora gitmedim. Uyku hali ve iştah artışı dışında bişeyim yok çok şükür. Doktora gittiniz mi kese falan göründü mü merak ettim 😊
Sinemliiii Mhande ben şuan 7+5 teyim o zamana sizin kadarken bende de inanılmaz bir açlık vardı ama şuan mide bulantısından su bile içemiyorum yiyebildiğiniz kadar yiyin 😇 tabiiii her hamilelik bir değil inşallah siz kusmazsınız
Glc9 Denizahsen ahh bende aynı sorunu yaşıyorum sabahları değil de özellikle öğleden sonra başlıyor 🥺
Glc9 Likayolcusu O zamanlar bende öyleydim neler neler yiyordum ama şimdi en sevdiğim şeyler bile mide bulandırıyor😔