Sinemekee kubraselcuk maşallah çok güzel bayağı yüksek hafta içi doktora göründüğünde kese gözükür inşallah 🤭
femme kubraselcuk ay ay ayyy kuzum bayana da yüksek masssallllqh💙💙 Hayirlisi olsun😊 Kac gun gecikme oyle bu kadar cikti
ArvenMom kubraselcuk karında görememesi normal stres yapma değerin gayet güzel allah kucağına almayı nasip etsin 🥰
Ozlm0916 kubraselcuk ilk gittigimde görülmedi tabi doktordanda memnun kalmadık tavsiye üzerine başka özel hastaneye gittim orda gördük 4+4 te 9 ay boyuncada hep o hastaneyle devam ettim karından gördük normal gözükmemesi daha küçük 🤲👶❣
Buketsel1 Incitp normal test mi yaptın benimde bugün 3.gün dün be bugün kaset yaptım negatif kan vermek istiyorum ama biraz daha beklesem iyi olacak kafam çok karışık
duu kubraselcuk öncelikle hayırlı olsun canım😌 ben 6. Gün gecikmemdi 1680 ile öğrendim perşembe günü.Bugünde çok şükür keseyi gördüm😌 Darısı kalp atışına inşallahh..Sizinde bir kaç güne kese görünür.1500 üsttü alttan 3000 üzeri ultrasyonda çıkıyormuş