Sinemekee kubraselcuk benimde öyleydi arkadaşlarımın zoruyla test yapıcaltım sabah uyandım belim kopacak gibi ağrıyo tamam dedim regli olucam ama testim sizin gibiydi 🤭🤭
kubraselcuk Sinemekee bende de hiç belirti yoktu geçen ay çok geçikmişti yine aynı olacak sandım bir baktım kopkoyu 😂🙈
Incitp kubraselcuk bnm de adetim bugün 4 gün gecikti daha teste çıkmadı normalinde hiç gecikmez inşallah bende hamileyimdir dua et bana da bitanem 🌸💕
Buketsel1 Incitp normal test mi yaptın benimde bugün 3.gün dün be bugün kaset yaptım negatif kan vermek istiyorum ama biraz daha beklesem iyi olacak kafam çok karışık
femme kubraselcuk ay ay ayyy kuzum bayana da yüksek masssallllqh💙💙 Hayirlisi olsun😊 Kac gun gecikme oyle bu kadar cikti
Ozlm0916 kubraselcuk oooo tebrikler kuzuuuuummmmmmmmm 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😍😅🥰🥰🥰 degerin çok iyi benim ilk degerimde 1669 du 🥰🥰😇😇😇
Sinemekee kubraselcuk maşallah çok güzel bayağı yüksek hafta içi doktora göründüğünde kese gözükür inşallah 🤭
Ozlm0916 kubraselcuk yok kız 4+2 de 1669 normal değerin benim günüm hiç geçmedi adet olacağım gün pozitifi gördüm
duu kubraselcuk öncelikle hayırlı olsun canım😌 ben 6. Gün gecikmemdi 1680 ile öğrendim perşembe günü.Bugünde çok şükür keseyi gördüm😌 Darısı kalp atışına inşallahh..Sizinde bir kaç güne kese görünür.1500 üsttü alttan 3000 üzeri ultrasyonda çıkıyormuş
Ozlm0916 kubraselcuk benimki gecmedigi halde 1669 du 2 gün sonra tekrar kan verdigimde 1825 ti 2 gün gecikmeyle
_almirasmom kubraselcuk ben adet e 7 gun varken beta 182 ydı adet gunu de 3000 lerdeydı yüksek deıl kuzum