_mmmmellek kubraselcuk test çok berlgin bendede 3 gün gecikmede bu kadar belirgindi ikiz hamile olduğumu öğrendim 🐣
en_guzel_emanetlerim kubraselcuk ay maşallah ikinci çizgi kopkoyu ben hep erken davrandım diye sanırım silik çizgiyle öğrendim iki bebeğimi de 😅
mustafatma43 kubraselcuk benimle aynısın tebrikler ben öğrendiğimden beri gitmedim bugünle 3 gğn gecikmem var 🫶🫶
_almirasmom kubraselcuk ben adet e 7 gun varken beta 182 ydı adet gunu de 3000 lerdeydı yüksek deıl kuzum