Asel-ahsen ben iki hamilelik te de aynı durumları yaşadım sadece şuanki hamilelik te bir ay kısa sürdü zorluğu hamdolsun 🥰🤲🏻 aşırı bulantı ve ksma oluyor bütün kokulara karşı hassasiyet oluşuyor daha doğrusu midemi bulandırıyor aklınıza gelebilecek her koku, buna güzel kokular da dahil. ☺️
Yemek içmek imkansız hale geliyor su ve ekmek bile midemi bulandırıyor 3 ay boyunca bulantı ilacı kullandım çokta fayda etmiyordu ama işte bir kaç dkk iyi geliyor diye avunuyordum. Burnumda devamlı mandal benzeri bir aparatla dolaştım ALLAH’tan maske diye bişey varda taktım dışarıda insanlar yadırgıyor görünce mandalı🙈☺️ Ama iyi kurtarıcıydı yemek yerken bile takardım ki koku gelmesin mideme bişeyler insin diye. Sonrasında yine bulanırdı tabi😊 Çok şükür atlattım zor zamanları 22+4 üz şuan. Annelik çok benzersiz ve kutsal Rabbim layıkıyla annelik yapmayı nasip etsin evlatlarımızı bize bağışlasın. 🤲🏻 onu kucağınıza alınca geçiyor herşey ve her türlü zorluğa değer diyorsunuz. 🥰💗💙