GoktugAlp Asel-ahsen kötü cnm ya rüyamda gördüm gür bir ses bna sesleniyor Allah seni çağırıyor diye korkuyla uyandım Allah’a emanetim yani
Asel-ahsen GoktugAlp tövbe estağfurullah. Kötü düşünme ya. Belki iman etmeye çağırıyor 😂 öyle düşün 🤭😁hastanede misin şuan doğum yapmayı mi bekliyorsun. Tam anlayamadım durumunu.
GoktugAlp Asel-ahsen yok cnm çıktım hastaneden hayırlara vesile olsun bncede huzuruna çağırıyor bnce 🤭🤰🤲🏻
Fevehan Asel-ahsen ☺️☺️🥰 bu güzeldi hamişcim. ALLAH bizi daima çağırıyor onu daima hatırlayıp dua edelim Rabbimiz bizi darda bırakmaz. O bizim bu yavrularımıza olan merhametimizden daha çok merhametli bize 🤲🏻❤️🥰
Efy11 GoktugAlp pilates topunda hareket, activating labor youtube, yürüyüş 🤷🏽♀️ Ama napsakta vakti zamanında geliyorlar bizlik bir şey yok😅
Asel-ahsen GoktugAlp bol bol dua et. Hamilenin duası kabul olur derler elini karnına köy salavat getir bol bol 🧡 vaktin de olan sağlıklı bir doğum nasip etsin rabbim sana ve tüm hamilelere 🧡🤲🏼
Annesininportakali53 GoktugAlp kız acele etme eğer riskli bir durum yoksa 37 missin zaten allahin izniyle olur Çömelme merdivenleri ikiserli çıkma yürüyüş squat ilişki hurma bunları dene bol bol ama yani herkese faydası olmuyor her bebegin doğacağını zaman belli valla 37 hafta 2 cm yine iyi. Ben de 36+5 im daha yalancı sanci dahi olmuyor bende bebegin keyfi yerinde baş aşağı ama kanala ilerlememis nst tertemiz çıkıyor valla haftasını doldursun istiyorum
GoktugAlp Annesininportakali53 canm bn kahve rengi akıntı oldu sancıyla o yüzden nişan geldi sanırım bide agrilarim oluyor yA doğsun da agrilar gitsin istiyorum hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim hepimizin
Yagmursss Hurma ,squat, ilişki merdiven inip çıkmak kuyruk sokumu kısmına nazik masajlar bunları denemediysen deneyebilirsin
BusraDsmirsoy Gezginbiranne benimde dün kontrolüm vardı karnı 10 gün geriden geliyor doğumu başlatmak istedi hiç sancım yok halbuki. Bebeğim bas aşağı poziyonda ama gelmek istemiyor gerçekten. 38+5 bugün. Alttan fitil verdi (suni sancı) bir gece öyle geçti bende gram ağrı sancı olmadı alttan sürekli muayene ettiker sadece 1 cm açılma olmuş bebek kanala inmemiş rahim çok yukarda hâlâ dedi. Bugün suni verdi hâlâ ağrım sancım olmadı ve yine bu süreçte sürekli alttan muayene edildim artık canım acımaya başlamıştı çünkü 3 kişi arka arkaya kontrol etmişlerdi kan geldi sonlara doğru muayene sıklaşınca doğal olarak ama bende ne bir sancı ne güzel bir açılma olmadı 2 cm olmuş sadece. 200 ml kadar suniyi aldım dün sabahtan beridirde uyumuyordum yemek su yok artık gücüm kalmamıştı zaten doğuracak olsam bile kuvvetim yoktu. Bende eve gelmek istedim ve geldim 2 saat falan önce tabiki eve geldiğimiz için imza attırdılar herhangi bir risk olursa kabul ediyorum diye. Ama çok şükür bebeğim hâlâ hareketli maşallah hastanede hareket etmiyordu resmen o bile hissetmişti gerginliği
BusraDsmirsoy GoktugAlp bunu yaşayan tek ben miyim acaba diye internette gezio durdum gelince. Çünkü telefon bile yasaktı bir odada kendi başına bekliyorsun refakatçı sadece doğum olursa gelebiliyormuş ayyy çok zordu valla Allah tüm hamilelere yardım etsin inşallah. Sonra aklıma forum geldi direk önüme bu anketi gördüm Allah’ım dedim ya çok şükür bı bakayım
BusraDsmirsoy GoktugAlp bağdaş kurarak oturmak ananas yaprağı çayı tüketmekde iyi geliyormuş. Sadece syakta durmak bile yer çekiminden dolayı doğumu kolaylaştırırmış istersen bunları sende araştır dene