Ah ah benimde doğurmam lazım doğuramıyorumm. 38. Haftadayım hipertansiyon var. Normal doğumun bu hafta başlaması lazım başlamazsa haftaya sezaryen olacağım. Yürüyüş mü dersin, adaçayları mı dersin, ananas mı dersin.. Evleri bile ellerimle siliyorum. Doğum pozisyonunda olduğu halde gelmiyor hanımefendi. Tansiyon ilacı da fayda etmiyor artık. Hamile kalmak ayrı bir dert, kalıp doğurmak apayrı. Rabbim tüm kadınların yardımcısı olsun 😮💨