Mucizemolsunn femme ağır işlerden bi süre uzak dur ,süpürge yapma,yukarılara uzanma,kasığını kasacak işler yapma,, birisi tavsiye etmişti bugün bana,bende kasık çektirdim bugün😁 inşallah güzel haberi alırım🤲🏻
femme Mucizemolsunn ayyy mutlaka haber et sende bana insallah hayirlisi olur :) Bakalim bende dikkat ediyorum
Dmrbs18 femme devlette randevu bulunmuyor zaten ayrıca makinlari eski tam ilgilenmiyorlar doğum yapsan sana ait özel bir oda yok 3 4 kişi aynı odada ve kimseyi almıyolar içeri bir refakatçi . Ama özelde isteyen geliyor odaya ziyaretçi olarak kendi odan teksin rahatsın güzelde ilgileniyorlar nerde oturuyosunuz
Beyazeller Dmrbs18 Yalova siz ? Evet özelden aldım mecbur devlette yıl sonuna kadar randevu yok 🥹 Ben daha çok yeniyim keseme baktırmaya gitcez .
ipekmom_ femme bende o civarda çok oturdum ama çok ilgili birisi bulamadım Medipol esenler emine zeynep yılmaz tavsiye ederim çok ilgili ve tatlı bir doktor
seyma9188 femme Tamam o zaman devam edersin canım folikasite.Dinlen bol bol yorma kendini pazartesi,çarşamba,cuma günü tekrar bi kan ver sağlık ocağına beta yükselmiş mi takip edilir.
dahabirmavi seyma9188 sizin bayağı az kalmış sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😍 bende Ahmet beye gidiyorum çevrem hep onu tavsiye etti zaten devlette randevu bulmak imkansız gibi bir şey ilgi de olmuyor yoğunluktan🫣 Doğumunuz nasıl olacak doğum paketi vs var mı ki
seyma9188 dahabirmavi Aynen devlet hastanesi berbat zaten ya bi kere gittim sadece keseyi görmeye başka da gitmedim.Daha konuşmadım valla canım aylar önce sorduğumda normal doğum 500 tl dediler yatak ücreti hariç dedi.Sezeryana da 3750 tl demişlerdi.En son 29+6 haftalıkken gittim.Bir sonraki randevum 34 te olacak o zaman sorarım detayları.Belki de denk gelmişizdir kontrollerde😅
Mucizebebek2 femme özele gidiyorum ilk hamileligimde 36. Haftaya kadar bu doktorumla ilerlemistim doktorum o sıra kaza geçirmişti ve izne ayrılmak zorunda kaldığı için devlete geçtim geçmez olaydım tranvali bi doğum hikayem oldu şimdi gene özelde ki doktoruma gidiyorum sonsuz güveniyorum ona her soruma sıkılmadan cevap veriyor 3 haftada bir kontrolümüz var inşallah bişey mâni olmazsa bu doktorumla hamilelik sürecimi bitirmek nasip olur
Elifnurrr80 femme ilgi alaka kafanızda soru işareti kalmasın istiyosanız kesinlikle özel de iyi bi doktor bulun. Ben devlete gittim bi kere çocuğu bile görmedim 2 dk kendi baktı çıkardı. Ama özel öyle değil siz sormadan her şeyi söylüyolar. Tabi ki tercih meselesi 🥰
MasaAll femme ozeller maddi açıdan çok yoruyor bu Bi gerçek ama devlette sıra bulamıyorsun çoğu zamann ters insanlara denk geliniyor