seyma9188 yaa çok uygunmuş 😊 ben henüz bi kere gittim bu aralar tekrar gitme zamanım geldi ☺️ bende 2hafta önce devlete bulantı ilacı sormak için gittim yazmadı pek ilgi yoktu neyse ki bebişim iyimiş onu gördüm en azından. Hem devlete eşimde giremiyor o da ilk kez baba olacak merak ediyor görmek istiyor o yüzden özelden devam ☺️