femme Kızlar doktorunuzdan memnun musunuz hangı hastane ve doktora gıdıyorsunuz gebelık ıle ılgılı takıplerı özelde mi-devletdemı yapıyorsunuz benı bılgılendırın bıraz :) hıc bısı bılmıyorum sayılır :D
seyma9188 femme Özele gidiyorum doktorumu da 2 arkadaşımın tavsiyesi üzerine seçtim.Daha önce bi bebek kaybettim kürtajımı da aynı doktor yaptı.Çok ilgili,efendi,sorduğum her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatan bi doktor🥰 Siirt te oturuyorum Özel Hayat Hastanesi ne gidiyorum.
femme MasaAll ben daha yenıyım reglım 1 gun gecıkme ıle dun aksam 156 ıle ogrendım , ozelde talıp etmek ıstıyoru mama nasıl buluru mbılmıyorum
femme Beyazeller ben 1 gun gecıkme ıle dun kanda 156 olarak ogrendım özele gıdıcem ama nereye hangı hastaneye gıdım bılmıyorum
femme sinoli ben 1 gun gecıkme ıle dun kanda 156 olarak ogrendım özele gıdıcem ama nereye hangı hastaneye gıdım bılmıyorum
femme seyma9188 ben 1 gun gecıkme ıle dun kanda 156 olarak ogrendım özele gıdıcem ama nereye hangı hastaneye gıdım bılmıyorum , ben ıstanbuldayım
dahabirmavi seyma9188 aa bende Siirt hayat hastanesine gidiyorum benim ilk hamileliğim bende tavsiye üzerine gidiyorum ☺️
MasaAll femme ozeller maddi açıdan çok yoruyor bu Bi gerçek ama devlette sıra bulamıyorsun çoğu zamann ters insanlara denk geliniyor
seyma9188 femme İlk etapta folikasite başlaman lazım canım.Hemen hastaneye gitmeyeceksen sağlık ocağına git orda da yazar doktor.Bide değerin düşük henüz çok yeni demekki 4 haftalık anca var.2 gün arayla sağlık ocağına kan ver beta yükselecek mi baksınlar.2 hafta sonra da ultrasona gidersin keseyi görmek için 6.haftada yani.8.haftada da kalp atışı için gidersin.Bir risk durumun olmazsa ayda 1 kontroller başlar kuzum.Hadi hayırlı olsun inşallah 😍
seyma9188 dahabirmavi Yaa hangi doktora gidiyorsunuz ben Ahmet beye gidiyorum 🥰 Kaç haftalıksınız bu arada ben 31+1 deyim az kaldı doğuma 😅
ipekmom_ femme bende o civarda çok oturdum ama çok ilgili birisi bulamadım Medipol esenler emine zeynep yılmaz tavsiye ederim çok ilgili ve tatlı bir doktor
femme seyma9188 saglık ocagına gıttım boyumu kılomu vs aldılar, folık asıte zaten bır aydır ıcıyordum oncesınden, pazartesı salı kan verım o zaman ben :) cok tesekkür ederım
dahabirmavi seyma9188 sizin bayağı az kalmış sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😍 bende Ahmet beye gidiyorum çevrem hep onu tavsiye etti zaten devlette randevu bulmak imkansız gibi bir şey ilgi de olmuyor yoğunluktan🫣 Doğumunuz nasıl olacak doğum paketi vs var mı ki
Mucizemolsunn femme ayy hayırlı olsunn ,adınızı çok sık görüyordum ben gibi gebe kalmaya çalışanlardan :) görünce çok sevindim ,Allah sağlıcakla ,kolaylıkla kucağınıza da almayı nasip etsin inşallah🤲🏻😍
femme Mucizemolsunn allah razı olsun :) dun sabah evde test taptım sılık cıktı aksamında test oldum 156.1 cıktı bıraz endıselıyım düşük cıktıgı ıcın ama olsun rabbım yardım eder ınsallah :)
seyma9188 femme Tamam o zaman devam edersin canım folikasite.Dinlen bol bol yorma kendini pazartesi,çarşamba,cuma günü tekrar bi kan ver sağlık ocağına beta yükselmiş mi takip edilir.
Mucizemolsunn femme ağır işlerden bi süre uzak dur ,süpürge yapma,yukarılara uzanma,kasığını kasacak işler yapma,, birisi tavsiye etmişti bugün bana,bende kasık çektirdim bugün😁 inşallah güzel haberi alırım🤲🏻
Dmrbs18 femme özel takipliyim daha ilgili oluyolar kendi doktorumdan memnunum şimdilik Kartal avicenna umut hastanesine gidiyorum 😊