Betusgunes Esra34216 yükselmesine takılmayın bu 4 üncü gebeliğim ilk ikisini geç öğrendim direk karından muayene ile kalp atışlarını duymuştum üçüncüyü 3 haftalık filandı öğrendim kan sonucum 36 çıkmıştı onda 3 hafta bekledik kalp atışını duymak için ve hiç kan vermedim dördüncüde daha önce düşük yaptığım için iki kere kan verdim ilk 153 çıktı 4 gün sonrası 2500 lerdeydi bidahada kan vermeye gerek duymadim ilk 8 hafta hayatı organlari oluşana kadar süt yumurta protein ağırlıklı beslenin dikkat edin sağlığınıza inani gerisi hiç mühim değil Rabbim koruyor stres yapıp takıntı edince daha kotu ilerliyor süreç kendinizi zamanın akışına bırakın
mimar_anne Adetime 6 gün kala 6,65 değerle öğrendim 2 günde bir kan verdim 4 gün kala 27 2 gün kala 100 adet günü 362 adet gecikmesinin 5. Günü de 3038 çıkmıştı kese gördük zaten
dtml İlk değerim 6919 çıktı 3 gün sonraya da randevu almıştım keseyi görünce beta sormadı bile doktor, şimdi bebeği ve kalp atışını görmeye gideceğiz inşallah
MadameHappy34 Esra34216 regle 2 gün varken evde silik çizgi çıktı.. 1 gün var ken hcg 40 2 gün sonra hcg 138 2 gün sonra 902 (ikiz zannettik) Kan vermeyi bıraktım 2 hafta sonra acile lekelenme ile gittiğim de 20 bini geçkin yeni kese oluşmuş dediler 6+0 di o zamanlar.. 2 gün sonra yine kan verdim 35 bin çıkmıştı..şuan 15+2 çok şükür.🤲🏻
Nazli777 Esra34216 Adetime 10 gün kala silik test Adetim gecikti 1 gun kan testi verfim 380 cikti adetim gecdiyi 6 gunuydu kanamam vardi utrasonda keseyi gordum ve 10 gin gecince kalp atişi duydum erken bildim ben
Yenigelin5206 Ben daha yeni öğrendim 2 gün geçti değer 39 sizce normal mi pazartesi tekrar kan vericem
Meliko Yenigelin5206 senin de geç döllenme olabilir bi kadın doğuma görün canım inşallah istiyorsan hamilesindir
By41 İlk kimyasal gebelik yaşadım 2 ay önce şimdi tekrar Allah’ım nasip etti 6 gün adet gecikmesinden sonra idrar testi pozitif çıktı ondan 3 4 gün sonra da kan verdim oda 8174 çıktı çok şükür şuan 6+0 ız haftaya kalp atışlarını duyarız inşallah 🤲🏻🐣🤗
Esra34216 CnsBes Dış gebelik yada kimyasal gebelik olabilir mi kuzum az artmış yine sen pazar günü yada pazartesi kan ver tekrardan lekelenme tarzı birsey oldu mu peki
CnsBes Esra34216 hayır lekelenmem vs. Olmadı. Doktoruma danıştım o da dış gebelik veya sağlıksız iç gebelik olabilir dedi salı günü randevum var yarın yine vereceğim kan