Ben adete 4 gün kala 47 adetten bir gün sonra 357 6 gün gecikmeyle 3267 gördüm . Programa göre 5+1 im . Pazartesi doktora gideceğiz ama hala çok korkuyorum dış gebelik olur mu düşük olur mu diye . İnşallah keseyi görürüz kalp atışını da duysak o zaman sevineceğiz sanırım eşimle . 2 ay üst üste kimyasal yaşadım çünkü 🙄