Uhuvvet Eldgrn şu anda geç döllenme ile sıkıntı yaşıyor musunuz yani ultrasonla uyumlu gidiyor mu? Benim de günümle uyuşmuyor da.
Eldgrn Uhuvvet yok canım doktorum adet tarihimi duzenledi 3 Mayıstı 18 Mayıs oldu şimdi günü gününe gidiyoruz
33begum Uhuvvet benim adet günüm belli değil en son 6 hafta dedi keseye ay sonu tekrar gidicem kalp atışı için şuan bekliyorum erken gitmek istemedim ama içimde merak dolu başladımı diye şuan bi kanama vs bi sıkıntı yok napsam sizce kızlar
Seyma65 Esra34216 bir kere kan verdim 1900 dü değer pazartesi günü sonra cuma da doktora gittim o zamanda 13000 bin falandı bir daha da vermedim zaten
Seyma65 tubiii11 benim 9.haftaya kadar hep vajinal oldu bir sıkıntı yaşamadım ilişkiye de giriyoruz ona bakılırsak
tubiii11 Seyma65 anladım haklısın yarın ilk defa doktora gideceğim 5 haftalık şuan o yüzden sormak istedim:)
Susamuruuu Tubatgn ciddimsnnz çok sevindm buna. 8 kasım 482 di 10 kasımda 804 cıkmş die üzülüodm 2 katı defil die
Asel_linanohut Esra34216 doktorlar genelde 4 defa düzenli 2 günde bir kan vermeni istiyorlar 2 kat artış olursa sıkıntı olmaz diyorlar
Seyma65 tubiii11 bana direk vajinal yoldan baktı canım 😍 inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularımzıı
Duman9 Esra34216 Regl dönemine 1 gün kala test yaptım Ertesi gün kan verdim 800 küsürdü 2 gün sonra tekrar istedi 1400 civarında çıktı aynı gün keseyi gördük şimdide 31+1 deyiz çok şükür
1Mom-baby Esra34216 benim adetim farketmedim 10 gün geçmişti yaptırdığımda 6000 çıktı zaten keseyide görmüş oldum ertesi gün 5+2 de öğrendim
Zln2152 Esra34216 sorma kuzum yA aşırı takmıştım doktor beni strese soktu doktor seçimi çok önemli gerçekten de. İnşallah seninde gebeliğin sağlıkla ilerler kuzum 🥰😘
Estmom Esra34216 benim pozitif çıktıktan sonra kan değerin 78di sonra doktor baktı 1830 civarı dedi kesemizi gördük aynı zamanda da
Zln2152 Esra34216 evet kuzum direk özele gittim meğer yavrum 6. Haftadan beri kesedeymiş o doktor neden göremedi bilmiyorum ona kalsa kürtaj yapacaktım