umena Esra34216 adetim 2 gün geçtiğinde 99,52 idi sonra sürekli vermek istemedim bir hafta bekledim o zaman 1.624 olmustu vajinal ultrasonla keseyi görmüştük 5+0 de, 7,2 de de kalp atışını çok şükür
Dmrbs18 Esra34216 ben adetim 5 gün gecikince kan verdim yüksek cıktıgı için tekrarlanma olmadı yanlıs hatırlamıyosam 3 bin kusurlerdeydi😊
Kubraislekyay Likayolcusu 18 ile kaçıncı günde öğrendiniz. Ben adet oldum sandım 3 gün sonra acaba yerleşme kanaması mı dedim idrarda 2. Çizgi silik kanda 11 çıktı 2 gün sonra kan 46 çıktı yani bugün ama adetim gecikmedi hiç yani lekelenmem oldu adet günümde
prensesinannesi94 Esra34216 Ben 3 gün gecikmem varken evde test yapmıştım net 2 çizgi çıkmıştı hemen kan verdim betam 341di sonra vajinal muayene oldum kese göründü 1 hafta sonrada kalbini duyduk tekrar kan vermedim 😊
en_guzel_emanetlerim Esra34216 benimde adete 4 yada 6 gün vardı kan verdim 115 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 247 çıktı bidaha kan vermedim 10 gün sonrasına randevu aldım yani bugün 5+1 keseyide gördük bebişide çok şükür
Seyma65 tubiii11 benim 9.haftaya kadar hep vajinal oldu bir sıkıntı yaşamadım ilişkiye de giriyoruz ona bakılırsak
melisaugtr Esra34216 3 kez kan verdim. Adetim 2 gün geçince 82, 2 gün sonrası 300, dört gün sonrası da 1507 çıktı. Ertesi günü 5+0 da keseyi gördüm 😇 6+0 bebişi ve 7+2 de kalp atışını duydum 🥰🥰
ikibaloglanannesi Ben 1 kere kan verdim öğrendiğimde 5 haftalıktı 10bindi. 6 haftalıkken kontrole gittim bebek ve keseyi gördük. 9.haftada kalp atışını duyduk. Şu an 26+1’iz💙🧸.
yasemn33 ikibaloglanannesi ikibaloglanannesi kalp atışı 9+2 de mi görülüyor benim 7+5 te duymadık DİE kürtaj oldum